Hongkong!

Sitter just nu och filosoferar på Hongkongs flygplats och väntar på nästa plan till Frankfurt! Flygresan hit gick bra men oj va segt, sov inte en blund på hela vägen men hann med tre filmer och två Big Bang avsnitt! Är därför sjukt trött mår som en påse skridskor, trasig! Eftersom att klockan är elva här på kvällen vilket betyder att klockan är två i Sydney på natten. Men nu blir det andra bullar ska ta ett sömn piller så fort jag kliver på det där jäkla planet, så sover jag förhoppningsvis som ett barn sen! Just hade två säten för mig själv på hit vägen vilket var galet skönt, sån tur har jag nog inte igen tyvärr! Nej nu ska jag återgå till att pilla navelludd och titta på alla Kineser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0