Dag 75, Sydney!

Då var det Fredag vilket innebär att det är i dag som jag ska byta ut sol och värme mot kyla och snö. Sitter just nu i soffan och bloggar medans damerna håller på att göra i ordning sig. Om 30 minuter ska vi hoppa in i taxin oxh åka till flygplatsen. Morgonen har spenderats med att äta en svin god pannkakstårta som Evert gjorde till mig, sen har jag duschat och packat. Packningen gick lite sisådär måste jag säga, fick kasta en hel del saker och ändå så så vart slutvikten 20.76 kg. Förhoppningsvis så är dom snälla och goa på flygplatsen och låter mig ha ett halvt kilo övervikt, annars får jag antingen betala eller öppna väskan och slänga ut massa saker. Går förhoppningsvis bra! Damerna följer med mig till flygplatsen och ser till så att jag kommer iväg ordentligt. 
 
Flyget går här i från 15.40 eller 5.40 på morgonen i Sverige och jag landar i Sverige 12.20 svensktid. 32 härliga timmar med mig själv, fy tusan vad jag kommer vara uttråkad. Tacka tusan för sömnpiller! 
 
Nu ska vi fixa det sista och sen glida iväg förhoppningsvis så hittar jag WiFi på någon av flygplatserna så att jag kan uppdatera er under resans gång. Annars så är det här mitt sista inlägg från Australien!
 
Önska mig lycka till! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0