Dag 74, Sydney!

Idag är det Torsdag och Dennis sista dag här i Australien. Känns både bra och dåligt, ska bli riktigt tråkigt att åka här i från och lämna tjejerna. Samtidigt ska det ändå bli lite skönt att komma hem, det ska jag inte sticka under stolen. Dock känns det inte så roligt att byta ut sol och 26 graders värme mot snö och kyla. Vi har precis packat i hop mitt liv igen i resväskan och jag tror att det kan gå med vikt och allt. Vi får hålla alla tummar i världen! Ligger just nu i soffan och väntar på att en tjej ska komma och titta på lägenheten. Damerna försöker nämligen ersätta mig med en annan, lycka till säger jag! Sen ska vi glida ut på stan och äta en sista yoghurt och umgås. Är trist väder idag och huvudet dunkar efter gårdagen, men oj vad roligt det va! Sen ikväll blir det mysmiddag på restaurang och kanske ett glas vin!


Kommentarer
Postat av: familjen

välkommen hem, vi väntar!

2013-03-14 @ 07:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0