Dag 73, Sydney!

Idag har det varit en riktigt lång och jobbig dag, orkar inte gå in på detaljer men det löste sig tillslut. Hur som helst så spenderade vi dagen på Manly Beach hur skönt som helst med klar blå himmel. Efter det bar det iväg hem för att åka upp i Sydney tower, hur fett som helst. Ska lägga upp bilder senare. Hur som helst så sitter jag just nu i soffan och tittar på tv medans damerna och thaibögen lagar middag, härligt! Han ville laga en hej då middag till mig och det tackar man inte nej till! :) ikväll är det min sista party kväll i Sydney och oj vad full jag ska bli, håll i hatten! Vi ska festa som att det inte finns någon morgon dag! Ha en trevlig onsdag det ska vi ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0