Dag 69, Sydney!

Om en vecka (svensk tid) så sitter jag på planet mellan Frankfurt och stockholm, känns sådär. Ikväll ska vi supa bort min hemgång med vin, massa vin. Sen ska vi glida till Side bar och dansa som aldrig förr, ja ni hör ju vi vilken bra kväll/natt vi ska ha. Kommer bli grymt!! 
 
Tänkte skriva ett svin bra inlägg men jag tappade lusten. Här kommer dagen i korta korta drag. Sammanfattningen börjar nu, gick upp, åt frukost, målade naglarna, gick på promenad, köpte plånbok, köpte mat, hängde vid poolen, sprang, gjorde styrketräning, lagade mat, duschade, köpte vin, åt mat, drack vin, tittade på bidrag från melodifestivalen (skit!), drak vin.... Sa jag att vi drack vin!! 
 
Ha en trevligt Lördag det ska vi ha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0