Dag 68, Sydney!

Hej alla glada! Oj vilken jobbig dag det har varit idag. Jag har varit helt uppe i varv hela dagen och gått runt med en klump i magen. Det hela är en riktigt lång historia så ska försöka göra den så kort jag kan. Damerna råkade i trubbel när dom berättade att dom inte kunde följa med på den här roadtrippen, fick nästan sparken men det hela löste sig till det bästa. Dom behövde inte åka med, får nästa vecka ledigt med mig och får åka på roadtripp nästa söndag istället. Jippe säger Dennis för nu får hon umgås med damerna en hel vecka innnan jag åker hem.
 
Själv åkte jag iväg till ett sjukt stort shopping centrum i Boni och gled runt i flera timmar och kikade i butiker osv. Lyckades övertala mig själv till att jag fick shoppa lite men då är jag tvungen att slänga nått av det jag hade med mig ner. Har även hunnit provpackat idag och det kan faktiskt gå om jag har riktigt riktigt tur, vi får helt enkelt hoppas på det bästa. 
 
Bara en vecka kvar nu! Om precis en vecka sitter jag på planet nästan framme i Hongkong, oj så roligt jag ska ha det. 
 
Juste hände även en tråkig sak idag, jag råkade ha sönder våran thaigays vas, så jag måste med andra ord köpa en ny till honom. Det får helt enkelt bli morgondagens projekt... Vi hade egentligen tänkt åka till Blue mountans i morgon men nu när vi har en hel vecka på oss så tänkte vi att vi gör det en anna dag istället. 
 
Nu tar vi helg och oj vad det ska drickas vin!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0