Dag 66, Sydney!

Sitter just nu i soffan är mår som en påse skridskor! Förstår inte alls vad som har hänt med mig men de senaste dagarna har jag varit sjukt trött, haft konstant ont i huvudet och ont i nacken. Har haft noll energi och typ sovit tolv timmar per natt. Vet inte riktigt vad det är om jag kanske håller på att bli sjuk eller nått i den stilen. 
 
hur som helst så har jag flängt runt hela jäkla Sydney idag på jakt efter en speciel sak. Tog till och med bussen ut till nån förort typ 45 utanför Sydney och letade men inte ens där hittade jag det jag var ute efter. Men efter mycket om och men och fyra timmar senare hitta jag det tillslut i alla fall, såklart i en butik super nära där vi bor. Så typsikt! Kom hem vid tre tiden och insåg att jag inte hade ätit någon lunch, höll på att hungra ihjäl. Underdagen så klarnade vädret upp det var molnigt i morse men sen på eftermiddagen så blev det riktigt fint väder. Passade på att lägga mig vid poolen från halv fyra till halv sex. Försöker för glatta livet att läsa ut den där jäkla Shantaram men det är hopplöst, men nu har jag i alla fall bara 200 sidor kvar, alltid nått. 
 
Ikväll står det löpning på schemat hur jag nu ska orka det har jag ingenaning om men det går nog. Sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra, det var snack om en utgång eftersom att damerna tydligen slutar tidigt idag och skulle vara hemma redan vid sju. Men det beror helt på om Cillas munsår är bättre och om jag blir nå piggare. Den som lever får se! Skulle även kunna döda för en cola just nu men vet att jag verkligen inte borde, men oj så gott det är. Jag har ju faktiskt fortfarande semester i en vecka till så man får ju passa på! =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0