Dag 65, Sydney!

Hej och hå i lingonskogen! Idag är det Tisdag, en helt vanlig Tisdag egentligen. Kan inte påstå att Tisdagar är en av mina favorit dagar utan den är lixom bara där för att fylla ut veckan, eftersom att någon tydligen har bestämt att veckan ska ha sju dagar. Men just den här Tisdagen har jag spenderat vid poolen eftersom att det var super väder i morse när jag vaknade, vilket alltid gör mig på strålande humör. Låg hur som helst vid poolen från elva till halv fem och stekte, tror till och det att vissa partier på min kropp är skiftar lite åt det röda hållet. Vilket bara är trevligt, eftersom att allt rött blir brunt min stora filosofi här i livet. Annars så kämpar jag på för fullt med den där jäkla Shantaram, den är riktigt bra men oj its a nerver ending story! Tar aldrig slut och tillråga på allt är den full av filosofiska prylar. Sitter just nu i soffan efter att ha tryckt spagetti med köttfärsås som blev kvar från igår. Hade egentligen tänkt ge mig ut på promenad och köpa kaffe men jag är så jäkla trött. Ni ska bara veta hur jobbigt det är att ha semester. Funderar istället på att sova middag innan jag ska titta på matlagningsprogram. Jag menar jag måste ju verkligen vila upp mig nu innan jag ska åka hem för hemma blir det väl inte en lugn stund kan jag tänka mig. Är ju trotts allt bara 10 dagar kvar innan jag sitter på det där jäkla planet på väg till kallare breddgrader...! 
 
Juste mitt flygplan kliar som in i bomben, antar att det håller på att läka men oj så det kliar. Kan knappt hålla fingrarna i styr, men man får absolut inte klia då blir det fult. 
 
Nej det här håller inte, ögonen går i kors på mig just nu! Ha en trevlig Tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0