Dag 64, Sydney!

Idag är det Måndag vilket innebär en ny vecka! Det bästa med den här dagen förutom att det var klar blå himmel när jag vaknade är att Cilla är hemma från jobbet och umgås med mig. Hon har nämligen fått ett super stort munsår och ville därför inte gå till jobbet, jag förstår henne. Vi har spenderat hela dagen vid poolen och stekt, åt även pannkakor till lunch. Jag kom precis in efter att ha varit ute och sprungit, gick faktiskt riktigt bra idag. Känns skönt att äntligen ha kommit igång med löpningen, kan förhoppnings vis hålla i det även när jag kommer hem. Ikväll står det spagetti med köttfärssås på schemat och spa kväll med allt vad det innebär. Kanske tar ett glas vin också, vem vet! Ha en bra Måndag i Sverige! Bjuder dessutom på en bild från Ocean Walk igår, dubbel regnbåge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0