Dag 61, Sydney!

Idag är det Fredag och oj vad jag har längtat efter den här dagen. Fredag innebär nämligen att det är helg i morgon vilket innebär att damerna är lediga i två hela dagar. Fredag innebär också utgång! Har inte druckigt en droppe alkohol sen i lördags, applåd till dennis. Så oj vad roligt vi ska ha ikväll och oj vad full jag ska bli! Har pratat med Andreas i dag och det verkar som att vi ska möta upp dom ikväll på side bar eller nått, kan nog bli riktigt trevligt. 
 
Annars så händer det inte så mycket i mitt liv just nu förutom att jag tatuerade mig idag vilket i och för sig var riktigt roligt. Vaknade i morse, regnet öste ner, kände hur uttråkad jag var och tänkte att en tatuering till blir nog roligt. Sagt och gjort två timmar senare var det klart och jag är nöjd. Nu kan jag ta mitt flygplan och flyga vart jag vill, love it! 
 
Sitter just nu i soffan med ansikts mask och dricker kaffe, snabb kaffe till råga på allt. Men börjar faktiskt vänja mig vid det nu, är inte alls lika äkligt som i början. Trycker även i mig vindruvor för glatta livet! Insåg precis just nu att om två veckor så sitter jag på ett flyg någonstans mellan Sydney och Hongkong, gud så roligt det ska bli, not! Tur att jag har två sömnpiller kvar i alla fall. 
 
Om ni har riktigt tur så kanske nån av damerna skriver ett fint inlägg i kväll annars hörs vi i morgon antar jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0