Wet n Wild!

Hej alla glada! Just nu sitter jag i min favorit fotölj och har svårt att hålla ögonen öppna är så trött. Vi har haft en riktigt rolig dag idag på vattenparken, trotts att regnet öste ner. Vi blev som små barn på nytt hela högen och sprang omkring och skulle åka precis allt. Så efter fem intensiva timmar begav vi oss hem och nu har vi precis tryckt i oss spagetti med köttfärssås, så jäkla gott. Blir tidig läggdags i kväll eftersom att det kommer bli en lång dag i morgon, det är nämligen Australiens nationaldag och det ska firas med dunder och brak.Och min älskade pappas födelsedag, det får vi absolut inte glömma, väldigt viktigt! 
 
Juste höll nästan på att glömma, precis innan vi skulle byta om och åka hem så inträffade det en incident. En stor hög med människor stod och stirrade på en man som kravlade runt i buskarna. Nyfikna som vi är så var vi tvugna att trycka oss längst fram för att se vad det var som hände. Efter mycket letande och krälande så kommer mannen upp med en orm. Och inte bara vilken orm som helst utan en av dom giftigaste här. Men han bara plockade upp den och tog med en där i från som att det skulle ha varit en daggmask eller liknande. Så nu kan vi bocka av orm på våran "att se och göra" lista. Jag är bara glad över att orm jäveln inte bet mig i tån. 
 
Nej nu kan jag inte hålla ögonen öppna längre, ska krypa ner i sängen med resten av damerna och titta på film och mysa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0