Vin!!

Nu är det såhär mina damer och herrar att jag har fått väldigt mycket synpunkter på vårat vin drickande. Vilket inte alls uppskattas, jag menar när det är så pass varmt som det är här nere så är det viktigt att man håller en jämn vätskenivå. Annars kan man börja svimma och ha sig och det vill ni väl inte. Vi dricker hur mycket vin vi vill och när vi vill, efter som att vi är vuxna människor (typ!) så får vi faktiskt välja det själva. Och speciellt när man är på semester då får man dricka vin varje dag om man nu skulle vilja det.
 
Så om det nu är så att du, ja just du stör dig på vårat vindrickande så behöver du inte längre läsa min blogg! Slut diskuterat! Bara för det så ska jag sätta mig på balkongen och dricka ett glas vin bara för att jag kan! Tack för mig! 
 

Kommentarer
Postat av: maj

Där satte du ner foten vill jag lova! Vi läsare är nog bara avundsjuka! Kram

Svar: Det tror jag också Mamma! Lite vin har ju ingen dött av! Kram
Denise Uveby

2013-01-18 @ 16:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0