Riktigt oklart...!

Jag tror att jag har något allvarligt fel! No shit, tänker ni nu säkert men jag pratar ofta med mig själv och pratar om mig själv i tredje person. Det är ingenting som jag har tänkt på men det har tydligen Evert och Cilla gjort och dom har börjat påpeka det allt oftare. Jag vet inte riktigt varför jag gör det men jag brukar tillexempel säga "Nu ska Denise hoppa in i duschen" eller "Denise, du får absolut inte glömma att blogga innan du går ut". Jag brukar också säga till Evert eller Cilla "Idag är Denise riktigt trött och vill absolut inte gå ut" tillexempel. 
 
Vet inte alls varför jag gör det men det känns bra! När jag är själv så pratar jag alltid med mig själv men det är bara för att det känns mindre ensamt då på nått konstigt sätt.
 
Nu är ju alltså frågan, är jag konstig? Borde jag bli orolig, eller är det helt normalt?
 
Jaja, det här blev ju verkligen inget vettigt inlägg. Är för trött för att blogga egentligen borde gå och lägga mig, vilket damerna redan har gjort. Säger god natt för idag så hörs vi i morgon! 

Kommentarer
Postat av: maj

det är väl ingen nyhet att du inte är som oss andra, men det är ju det som är charmen med nisse!!!!

2013-01-20 @ 19:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0