Feel sooo close to you right now!

Hejhej hallå dagboken! 
Yo yo yo, Posh slash Eve is in da house tonight! 
 
Jag har fått order om att skiva ett inlägg här på Dennis blogg, det här kan gå hur som helst helt enkelt.. Ska ju inte sticka under stolen att efter ett par glas vin så känns det här så jäkla bra! 
Ni är alltså införstådda med att vi är i Australien och lever livet?!
Våra dagar går just nu ut på att hänga vid stranden/ poolen, dricka massvis med vin, äta äta äta och ha långa djupa diskussioner. Välbehövligt med denna resa! Kunde inte kommer mer lägligt! Kan ju säga att vi fortfarande har många viktiga, jobbiga, roliga och störda samtal framför oss ;)
Jooo sen tänker jag skrya lite om min housewife ådra, joooora idag lagade jag både middag och efterrätt till damerna.. Dom behöver ju iaf inte gå hungriga här, så det behöver ni inte vara oroliga över! 
 
Men alltså dom här damerna jag har äran att få hänga med varje dag är det bästa jag vet.
Så himla skönt att ha två härliga tjejer som skrattat åt mina skämt, bara det är ju himla fint förstår ni!!! 
 
 
Nu börjar vinet ta över mitt förnuft så bäst att avsluta detta oklara inlägg, ikväll tar vi över stan och att krypa hem är något av tradition. Vår tid är nu!
Puss och kram till er där hemma! (..och lämnar ni några upplyftande kommentarer så kankse vi hörs igen)
 
 
 
 
 
 
Och Mamma, jag saknar din mat ;) <3  
 

Kommentarer
Postat av: Elinor

Är de ingenting som är tråkigt där borta?? Jag kan rabbla massa saker som är rätt trista här hemma.. 14 minus, jobb..ingetattgöra, städa... behöver jag fortsätta??

Puss på er gullungar!

2013-01-19 @ 14:09:36
Postat av: maj

Kul att höra av dig evve! Det kan ju bli lite tjatigt med nisses tugg ibland;-) kul att ni trivs och har det bra. Säkert varmare än hos oss i alla fall -23,5 grader!!!!!! Ps jag saknar också mamma kristinas mat!:-P

2013-01-19 @ 16:53:15
Postat av: Anonym

Ja det var riktigt trevligt att se att du också mitt kära barn är skrivkunnig =)
Det låter ju helt fantastiskt att ni är den mest
lyckade och glada tri i hela Aussi Land...
Vet att ni inte vill ha nåt mer tjat om vindrickandet MEN det är vår skyldighet som föräldrar till er att forstätta Tjata,
Kom ihåg att det har en beronde effekt...
och en vacker dag där ner måste ni nog börja tjäna lite pengar så ni kan stanna hela året.

Jag saknar inte min mat!!!!!
De e så förbannat tråkigt att laga till två och sedan äta matrester i fyra dagar.
Mjölk som går ut i datum...osv osv

Fortsätt ha det Bäst nu
Kram Mamma Wiklund

2013-01-22 @ 16:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0