Dag tolv, Surfers Paradise!

Mina damer och herrar, idag är det en mycket spännande kväll! Eller inte för mig men för mina resetjejer. Juste idag är det Fredag och klockan är 19.42. Tillbaka till kvällen Denise, tappa inte fokus nu. Damerna är iväg på "jobb intervju" eller vad vi nu ska kalla det. Det hela började med att dom sökte ett säljar jobb för en stor nattklubb här i Surfers, sälja biljetter asså. Så han som har hand om det ringde idag och berättade att han ville att dom skulle komma in ikväll och träffa honom. Eller kvällen skulle ut på att dom skulle träffa honom och sen skulle han ta med dom i en limo och åka runt och visa dom nattklubbarna och hur det går till, även se hur dom är som personer såklart. En helt vanlig "jobb intervju" i Surfers helt enkelt. Och om han tyckte om det han såg så skulle dom få jobb där men som vad är ännu lite oklart! Själv är jag lämnad hemma, ensam och övergiven. Har bunkrat upp med cola, filmer, nagellack och bok för att hålla mig sysselsatt. Kommer garanterat gå i taket inom två timmar, men lite skönt med egentid också. 
 
Hur mår jag då? Jo det är lite sisådär är fortfarande förskyld men lite bättre tror jag. Det tråkiga nu är bara det att jag har fått sinnessjukt ont i ena örat sen jag dök i poolen idag. Kan det beror på föskylningen, eller varför har jag ont i örat och vad gör man åt det? Jag är öppen för förslag! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maj

Tryckutjämna!!! kan funka, annars är det nog dax att uppsöka läkarkunnig tex apoteket. Låter lite suspekt med tjejernas ev.jobb, hoppas det går bra för dem. Rastlösheten kan du bota med lite jogging. Lycka till kramiz

2013-01-11 @ 14:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0