Dag nio, Surfers Paradise!

God morgon mina kara vanner! I Australien ar klockan 10.50 och vi sitter pa ett Kinesiskt internet cafe. Damerna soker jobb och jag gor det jag gor bast, chillar!! Sa fort dom ar klara sa ska vi glida ner till stranden och placera vara sma kroppar pa varsin handduk i solen dar vi ska ligga hela dagen. Jag kan i princip bara sitta pa en stol har i Surfers och bara titta pa alla manniskor, mamma du skulle alsa det. Det finns sa sjukt manga lustiga profiler i den har staden. Allt i fran riktiga lyx fruar som kliver ur sina sprillans nya Ferrari med 15 cm klackar och kjol som ar sa kort att det ser ut som trosor till grabbar fran Harikrishna som glider dunt i orange\gula klader och sjunger roliga sanger. I den har staden finns det verkligen allt och lite till, kanns skont att vet att jag inte ar den storsta daren har i alla fall!
 
Bjuder forhoppningsvis pa lite bilder senare i eftermiddag om vi kan hitta natt bra WiFi, men den som vantar pa nagot gott! Nu vantar i alla fall stranden pa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0