Dag elva, Surfers Paradise!

Hej och hå, idag är det Torsdag och klockan är 17.40. På begäran av en viss storasyster så tänkte jag slänga upp lite mer bilder från våran lägenhet eller snarare vårat poolområde. Så titta och njut mina damer och herrar!
 
 
 
Dagen har spenderats vid poolen! Har bara tagit det lugnt, legat i skuggan och läst. Riktigt skönt även om rastlösheten börjar göra sig påmind nu. Efter lunch någongång så gick vi ut på promenad och helt plötsligt från ingenstans dök det upp en svenskaffär med svensktgodis gissa om vi blev glada. Så efter att ha gjort av med en förmögenhet på godis och julmust så ligger vi nu nyduschade i sängen och äter godis, så himla gott. För övrigt så händer det inte speciellt mycket just nu, vi tar det mest lugnt och njuter av värmen och allt Surfers har att erbjuda. Jag och Evert är fortfarande rätt sega och förskylda så det är nog lika bra att vi tar det lugnt ett par dagar till, men sen blir det strand och fest! 
 
Nu tänkte jag sova lite middag innan det är dags att äta middag och grejer! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0