Dag 32, Byron Bay!

Hej mina damer och herrar! Idag är det Torsdag i Byron Bay och jag ligger ensam och övergiven i sängen och väntar på mina små damer som är på arbetsintervju. Jag ber till alla gudar i världen att dom ska få ett jobb här så att vi kan stanna längre, annars måste vi åka härifrån redan på nästa Torsdag. Hur som helst så vaknade jag upp i morse till ännu en dag med mulet väder. Är så fruktansvärt trött på det här jävla skitvädret, har inte betalat massa pengar för att ha dåligt väder. Nog med mitt gnällande!

 Dagen har än så länge spenderats i sängen med min bok (bästa boken) och sen lagade jag även lunch till damerna. När dom kommer hem från sin intervju så ska vi gå ut på en långpromenad upp till fyren, eftersom att vi gick lite fel sist. Men idag då jäklar ska vi lyckas ta oss hela vägen upp och inte gå in i skogen och hamna längst ut på någon klippa. Men det var visserligen fint där också även om vädret var tråkigt.

 Ikväll tror jag att det står god mat på schemat, Evert lagar! Efter det blir det nog en ordentlig utgång för att se vad den här staden har att erbjuda. För tro det eller ej så har vi inte varit ute här en, bara tagit en öl eller två på en bar, vilket i och för sig var väldigt trevligt!

 Nej nu ska jag åter gå till det jag gjorde innan vilket inte var speciellt mycket! Slänger upp några bilder från promenaden till fyren, fast vi kom ju aldrig riktigt fram dit men anyway! Och en bild på Cilla när hon blir spådd!

 

 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0