Dag 27, Surfers Paradise!

Sitter och fördriver den här regniga dagen på ett café! Vi har ätit lunch och nu sitter vi och dricker kaffe, som vanligt. Men appropå kaffe så saknar jag svenskt brygg kaffe nå helt sjukt mycket. Förstod inte riktigt när det inträffade att jag blev kaffe beroende, men jag kan nu konstatera att så är fallet. Skulle kunna döda för en kopp brygg kaffe just nu! Dagen ska hur som helst spenderas med vin i massor, japp ni hörde mig VIN!! Det är nämligen Australiens nationaldag, pappas födelsedag och våran sista party kväll i Surfers. För på måndag morgon åker vi vidare till Byron Bay. Vi skulle egentligen iväg på en BBQ med våra svenska och franska vänner men det regnar som sagt! Skulle möta upp dom ute istället. nu ska vi glida hem och börja dricka vin eller först duscha och sen vin! Det gäller att börja i tid mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0