Dag 23, Surfers Paradise

Hej bloggen! Idag är det Onsdag tror jag och klockan är 15.12. Vi har precis kommit upp från poolen och damerna ska precis glida iväg till banken på nått jätte tråkigt ärende. Jag ska stanna hemma, ta en lång dusch och läsa min bok som är så svinigt bra (fast inte just nu). Kvällen igår var riktigt spännande mest för Cilla! Vi hade en riktigt toppenkväll en av dom bästa i detta land så långt. Kvällens bästa var i alla fall när Cilla skulle gå hem. Det var nämligen så att hon var trött och ville gå hem vilket jag och Evert absolut inte ville. Så hon knatade iväg samma väg som vi har gått flera gånger om dagen i tre veckor men hon lyckades ändå gå vilse. Och som den äkta orienterare hon är så vände hon efter att ha gått fel och gick tillbaka till punkt A för att göra om och göra rätt. Saken var bara den att hon inte alls hade gått fel utan bara en annan väg. Så hennes promenad som brukar ta 15 min tog helt plötsligt 45 min. Efter mycket om och men så kom hon i alla fall hem och vi skrattade tills vi grät i morse när hon berättade historian. 
 
Dagens lite mindre roliga händelse är min bok. Håller på att läsa tredje boken i Games of Thrones och den är så jävla bra och spännande tills för ungefär 10 sidor sen då alla bra blir mördade. Dom dör en efter en som jävla flugor, inte alls speciellt roligt. Är därför väldigt arg på min bok för tillfället och vill absolut inte läsa mer. Fast jag är så jävla nyfiken på vad som ska ske. 
 
Jaja, färdigt skrivet! Nu blir det dusch! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0