Dag 20, Surfers Paradise!

Då var det Lördag igen mina kära vänner vilket som vanligt betyder utgång! Jag menar det är helt obligatoriskt, precis som Söndags och Tisdags utgången! Helt obligatoriskt! Hur som helst så är klockan 19.39 och jag tittar på Evert och Cilla när dom försöker laga äppelpaj, riktigt underhållande. Idag har vi hängt på stranden och sen vid poolen. Det var riktigt konstigt för det har alltid bara varit vi och alla gamlingar här på "hotellet" men idag gled det in ungdoms gäng efter ungdoms gäng så vi tror att det kommer vara bra drag ute ikväll. 
 
Åt en så jävla god middag idag, spagetti med köttfärssås! Älskar köttfärssås, det är verkligen något som jag kan bli galet sugen på och Evert lagade den godaste ever idag, så nöjd! Annars gör vi inte så mycket bara tar det lugnt, njuter av livet och varandra. Tror inte att någon skulle klara en timme med oss tre, så mycket tjatter. Men oj så roligt vi har det. Dagens tråkiga är dock att jag har fått munsår, och Cilla har halsflus men vi överlever. 
 
Nu ska Cilla diska och vi ska dricka massa VIN!! Har har kommit på en super bra lek som gör att det blir roligare att diska. Det är en väldigt enkel lek faktiskt, går ut på att man måste dricka en klunk vin efter varje diskad pryl. Kanon bra lek! 
 
Ur högtalarna pumpar vi nya favorit låten!
 
 
I'm gonna pop some tags
Only got twenty dollars in my pocket
I - I - I'm hunting, looking for a come-up
This is fucking awesome

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0