Dag 18, Surfers Paradise!

Det var länge sen nu mina kära läsare hela två dagar sen! Klockan är 20.47 och vi sitter som vanligt på balkongen och dricker vin, sjukt mysigt! Hade tänkt skriva ett super duper bra inläg om våran fina dag vi har haft idag men jag känner att jag sparar det till i morgon. Men i korta drag så har vi varit på äventyr idag, åkt ner längs Guldkusten och hängt på en annan strand i en annna stad. Måste ju försöka se sig om när man ändå är här! Trevligt var det i alla fall, och varmt! Blev lite röd men det gör inget, bättre att vara röd än vit! 
 
Cilla och Evert sitter och diskuterar nyheter, otroligt spännande ska ni veta! Cilla säger att man måste titta på nyheterna på TV för att veta vad som händer i världen men Evert säger att man måste läsa nyheterna på nätet för att veta vad alla kändisar gör och vem som gifter sig med vem. Hmm....! Säger ingenting så har jag ingenting sagt! 
 
Ska ut ikväll igen, bäst att passa på eftersom att damerna ska jobba hela helgen! Vilket betyder att jag måste vara helt jäkla ensam och övergiven, så förvänta er många inlägg i morgon med bilder! 
 
Nu ska jag försöka bli snygg!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0