Celicia talar

TjaHej.
Till att börja med så måste jag säga att jag inte alls är lika bra på att blogga som Denise är. Bara så att ni vet. För det andra så är jag inne på mitt 4 (5?6?) glas vin. Och vi ska nu ut på stan.
Jag har alltså hängt lite med dessa två damer, Denise och Evelina. Eller Dennis och Evert som de kallas i dessa dagar. Vi har idag hängt vid poolen och jag har som alltid bränt mig lite smått osymmetriskt. Vi ska ut på Beer garden och på brazilian night vilket alltid ger ett mycket bra resultat.
 
Men nu till de riktiga ryllesnacket. Vi har nu varit här ett tag och jag ä.l.s.k.a.r det! Dessa två damer gör den här resan till ett jävla paradis. Vinet gör det till ett himmelrike och platsen till ett universum av trevliga människor. Fick just nu svettdamp, hataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar det så mycket. Bra att jag återställer allt svett jag spiller med vinet. Och till er som säger att vi dricker mycket vin, vilket är typ alla, så säger jag bara att avundsjuka är ett svart hål. Testa ta ett glas på tisdagkväll. Så berfriande.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om här, Eves inlägg var mycket mer uppstyrt. Vi har liksom det, ganska jävla svinbra. Förstår ni det? Såklart ni inte gör. Ni kanske har haft en bra resa osv, men ni har inte rest med oss. Ni har inte ätit pastasås i en vecka för att spara pengar och typ gillat det. Bara för att vi äter det här och med varandra. Jag är den blödiga saten i denna grupp som ni kanske förstår. Men just nu känner jag att jag aldrig vill tillbaka till svea rike eller till vardagen. Oh så klyshigt. Vet inte hur de stavas just nu. MEN NI FATTAR. Ni är ju smarta liksom. Och inte fulla. Som jag. 
 
Måste kanske börja runda av detta. Till er föräldrar som läser; vi mår bra, är kulturella och är anständiga. Till er UNGA FRIA MÄNNISKOR; vi har det så jävla bra och gör allt de som föräldrar inte vill att vi ska göra. Speciellt Denise. Shhhhhhh, dont tell anyone. 
 
Mer vin ´n out. Puss på er fina!
 

Kommentarer
Postat av: Maj

Jaha, är det nu man ska bli orolig på riktigt!!! och inte hjälper det heller för Nisse gör som hon vill i alla fall!! Nu vill jag ha en dementi på detta och det snarast!!!!

2013-01-22 @ 14:24:09
Postat av: Anonym

Assså Allvarligt!!!!!
Hur många glas i hur många dar i rad?????
Varnings klockorna...
Ding Ding Dong
( så det var dagens Tjat )
Puss o Hej
Kristina

2013-01-22 @ 16:59:18
Postat av: Elinor

Haha Cilla!
Låter underbart!!

2013-01-24 @ 10:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0