Bla bla bla

Jag har ångrat mig, egentid är verkligen inget för mig! Fy tusan va tråkigt det är att inte ha någon att prata med eller snarare terra. Funderar seriöst på att glida ner och köpa en flaska vin och små supa i min ensamhet men det känns lite för deprimerande. Kanske helt enkelt bara ska gå och sova så att jag slipper känna hur rastlös jag egentligen är. Jag har målat naglarna, jag har städat och diskat, jag har tittat på en film och tittat på lägenheter i Byron Bay som blir vårat nästa stopp. 
 
Förresten så hade jag tänkt skriva ett sjukt bra blogginlägg men jag kommer inte på nått kul att skriva överhuvudtaget. Kan visserligen bero på att jag är så sjukt UTRÅKAD!! Nej Denise nu rycker du uppdig själv, du klar dig några timmar själv, inte ens du har så mycket damp. Titta nu börjar jag prata om mig själv i tredje person nu är det riktigt illa. Tror helt enkelt att jag kastar in handduken och går och lägger mig, eller köper vin. Den som lever får se! 
 
Förresten för andra gången så är det jäkligt roligt att det är så många som komenterar, uppskattas som tusan! (hoppas ni förstod min pik där) 
 
God natt!

Kommentarer
Postat av: Extra mamman

Jaha det kom du på nu din ybersociala unge...
Men passa på att njut för du vet ju hur jobbig
Tjolle kan vara och du ska vara ett tag med henne...
Kramar i massor

2013-01-11 @ 16:28:27
Postat av: Elinor

JAG LÄSER!! Läser och drömmer mig bort! låter som att ni har de underbart! Är verkligen avis. Dock saknar jag lite förr bilder, på Er, på eran lägenhet, stranden.. Ja du hajjar! Fortsätt ha en grym resa, fortsätt uppdatera! Tjata på Eve att hon måste ringa mig minst varannan dag! :)
Ha de underbart!! Kramkram

2013-01-11 @ 20:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0