Kulturella..!

 
 
 
 
Oj va vi har varit kulturella idag! Inte nog med att vi har promenerat i typ hela Sydney, vi har även sett operahuset och gått halv vägs ut på Sydney harbour bridge. Så otroligt kulturella, så nu kan alla ni som tycker att vi bara dricker vin vara tysta och glada i en minut eller två. Ikväll ska vi fortsatta på den kulturella banan nämligen utforska vad Sydneys nattliv har att erbjuda oss. Det bästa av allt är att en av våra "kompisar" från Sverige också är här och pluggar vilket betyder att vi ska hänga med henne och hennes kompisar ikväll. Men först så står det sushi och vin i en park på schemat! Juste, jag har även shoppat idag för första gången här. En jätte fin svart långklänning som jag ska ha på mig ikväll, köpte även två stycken finfina nagellack. 
 
Glömde nästan att berätta om dagens hostel erfarenhet. Det var nämligen så att tanten (tjejen) som checkade in oss bara checkade in en person (Cilla). Jag och Evert blev inte incheckade så det märkte vi idag när våra nyckelkort inte fungerade. Istället blev vi "uppgraderade" om man nu kan bli det på ett hostel till ett eget 4-bädds med ett eget badrum. Det här med att bo på hostel är en hel vetenskap och inget jag kan rekomendera. Men bara fyra nätter kvar, förhoppningsvis!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0