Gästerna på ingång!

Heeejsan! 
 
Nu är der tydligen dags för ett gästinlägg igen, Evert vid tangenterna nu ;) 
Idag har vi haft världen mysigaste alla hjärtans dag-dag (....?), hängt i en fin park och bara umgåtts. Inte att förglömma att vi har ätit frosen yoghurt men massa gott på. Min största last numera !
 
Vi har det iaf oförskämt bra och skrattar mest hela tiden, kan detta vara glädjens år? Tror det!! :D 
 
Jaaaaja, ikväll ska fira att det är vår sista natt på hostel, finally! 
Blir nog en skön bar och sen förhoppningsvis en jäkla cool nattklubb :) 
Nu ska jag nog ta att hänga lite med mina valentines, mina fruar! 
 
Passar på att hälsa till Ellis som jag vet läser, Puss Puss fina :) <3 
 
Nuuuuu är det Cillen som skriver! Vi delar på detta lilla inlägg. Vi har det bra, som Eve precis har berättat. Jag skulle ju som vanligt vilja berätta om de snaskiga detaljer (vilket det finns massvis av) men damerna skulle nog inte uppskatta det. Men nu ska vi ju kila ut på lite valentine day mys, hoppas på en sjuk kväll. 
 
Tar tillfälle i akt och säger att jag är så glad att jag får tillbringa valentines day med dessa tjejer, kunde inte ha bättre vänner. Eftersom jag antagligen kommer spåra galet ikväll (det är planen) så vet jag säkert att de kommer ta hand om mig. Finfina tjejer. Fooo real. Nu blir jag alldeles för sentimental, MERRY VALENTINES DAY! Puss på er, ta hand om varandra! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0