Designer..!

Damerna har fortfarande inte kommit hem och jag hoppas verkligen att dom inte ska hålla på och jobba så här länge varje dag. I såna fall så kommer det bli två otroligt tråkiga veckor för Dennis. Dom gick vid halv 12 i morse och nu är klockan över 8 och dom har inte kommit hem. Men men pengar måste man ju ha. På tal om pengar så ska det faktisk bli lite skönt att komma hem och börja jobba igen så att jag har något att göra på dagarna. Även om det är super skönt att bara hänga och inte göra någonting så blir även det tråkigt i längden. Speciellt om man heter Dennis och blir uttråkad på en gång. Just nu sitter jag och pillar på Cillas blogg, jag tog mig friheten att göra om hela hennes blogg design. Det är så himla roligt men oj vad fort man glömmer saker. För två år sen (i gymnasiet) så kunde jag bygga hela hemsidor och nu får jag kämpa för att ens kunna göra en blogg design. Men oj så roligt det är! Jag ska fortsätta designa och vänta på att damerna ska komma hem så att jag kan få prata av mig lite...!

Om det är någon som är intresserad av att läsa Cillas blogg eller bara gå in och kika på min fina design så heter hennes blogg celiciaioz.blogg.se

Ha en trevlig Måndag hemma i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0