Dag 59, Sydney!

Idag är det Onsdag och det har faktiskt varit strålande sol hela dagen. Så har har som ni säkert kan gissa hängt vid poolen precis hela dagen, för det mesta i poolen faktiskt. Var riktigt varmt idag men det är bara skönt. Damerna har jobbat som vanligt fast det var med en riktig ångest gång dom gav sig iväg i morse framför allt Cilla. Men jag hoppas att dom överlevde dagen. Annars har jag absolut inte gjort nått spännande, tvättat lakan och handdukar, lagat lunch, kom precis ur duschen och nu ska jag klä på mig och glida ner och handla middag. Idag tänkte jag överraska damerna med "trummvirvel" pannkakstårta! Har varit sugen på pannkakor sen vi kom till Australien men vi har haft så dåliga stekpannor överallt så jag har inte kunnat gjort det. Men idag kom Thai bögen hem med två nya stekpannor så nu jäklar. Ska bli så gott! 
 
För att över gå  till nått som inte alls är lika roligt speciellt inte för Soffe! Jag har nu fått det bekräftat att jag bara får ha 20kg med mig hem i bagage och 7 kg i handbagage. Vilket blir jäkligt problematiskt eftersom att jag hade 25kg med mig hit + handbagage. Det här innebär som ni alla säkert förstår att jag kommer bli tvungen att lämna kvar saker här och framför allt att jag absolut inte kommer kunna shoppa någonting överhuvudtaget! Tyvärr Soffe!! 
Kommer behöva trolla för att få med mig så mycket som möjligt av mina grejer hem, men ingenting är omöjligt! 
Dock jäkligt trist, jag som hade hittat så mycket fint som jag vill shoppa!
Nu kan jag i alla fall bocka av en av sakerna på min to do list, nämligen shoppa! 
 
Nej slut deppat, nu ska jag hoppa i kläderna och kila ner och handla börjar blir lite hungrig. Klockan är ju trotts allt halv sju här. Och halv åtta börjar mitt favvo program nämligen ett matlagningsprogram. 
 
Ha en trevlig kväll! 

Kommentarer
Postat av: mamma

jag lider med dig! kan du inte köpa till kg? ska jag ringa och skälla på Killroy? du vet att jag gör allt för dig, bamsekramar
















+jag lider med dig

Svar: Jo man kan köpa till kg men det kostar 460 kr per kg vilket jag inte är speciellt sugen på! =) Ska aldrig mer boka vi killroy det är i alla fall säkert, dårar! Pussar mammi
Denise Uveby

2013-02-27 @ 17:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0