Dag 57, Sydney!

Hej och hå! Kom precis in efter att ha varit ute och sprungit. Känns som att jag ska dö, svetten rinner precis överallt. Bra val Denise att gå ut och springa mitt på dagen i solen, aldrig mer! Hur som helst så har det varit super bra väder hela dagen fram till 3. Har legat vid poolen och stekt medans damerna är ute och arbetar. Känns riktigt bra ska ni veta! ;) vid tre kom det moln så jag bestämde mig för att gå ut och springa. Promenerade först bort till Botaniska trädgården, sprang runt hela trädgården och promenerade sedan hem. Tog allt som allt en timme och femton minuter. Nu sitter jag på balkongen och håller på att dö av värmeslag. Tänkte hoppa in i duschen nu och sen troligtvis möta upp Lizzy för middag eller gå till Coles och handla och sedan laga middag till damerna. Ska bara ringa och höra när dom slutar, så får jag se hur jag gör. Annars har det inte hänt så mycket skoj sen sist. Tjejerna var ju ute i går igen vilket resulterade i att dom mådde skit idag! Så nu väntar fem dagar utan alkohol eftersom att i helgen är det fest och gay parad i hela staden! Nu duschen! Bjuder på några bilder från Botaniska trädgården! Ha en trevlig dag :)

https://cdn1.cdnme.se/2968648/6-3/pic_512afc629606ee67edef1e41.jpg">https://cdn3.cdnme.se/2968648/6-3/pic_512afc629606ee67edef1e41.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0