Dag 56, Sydney!

Hej alla glada! Sitter just nu i soffan själv medans damerna är ute på äventyr. Den här Aaron människan är fortfarande kvar i Sydney så Evert och Cilla gick precis ut för att köra en till party natt. Dennis där emot var inte alls sugen på det så hon stannar hemma istället. Jag menar jag är ju inte ung längre och jag pallar absolut inte att gå ut fyra dagar på rad. Så jag ska helt enkelt spendera kvällen i soffan och sen gå och lägga mig tidigt så att jag är pigg och glad i morgon. Idag har vi inte någonting, dels för att vi var trötta efter igår men också för att det fortfarande är storm ute och regnet öser ner. Eftersom att jag inte har så mycket bättre för mig just nu så kan jag berätta om går kvällen som inte riktigt gick som planerat. Ska försöka göra en lång historia kort. 
 
Det hela började med att vi mötte upp Aaron och hans kompis Kent vid centralen. Korkade som dom är så hade dom inte bokat något boende vilket slutade med att vi efter att ha frågat säkert tio olika hostels om dom hade lediga rum hamnade hemma hoss oss. Där vi drack öl och letade boende på internet. Efter mycket om och men så hittade vi tillslut ett hostel som hade ett rum ledigt. Sagt och gjort vi hoppade in i en taxi och åkte dit. Väl framme så dracks det mer öl innan vi begav oss ut i Sydney natten. Den här Aaron människan är så sjukt rolig, han är verkligen helt tappad. Hamnade i alla fall på Side bra igen där det dracks jägerbombs och mer öl. Kvällen slutade med att jag helt plöttsligt är själv och alla andra är borta. Efter att ha letat på hela sidebar och även försökt ringa till damerna så gav jag upp och började promenera hem. Fick redan på i morse att Evert hade suttit på toaletten i över en timme för att hpn var så full och Cilla och Aaron hade gått till en bar precis bredvid. Hur som helst så på väg hem i natt vid två tiden så blir Dennis vrål hungrig. Det tråkiga med den här historian är att mina pengar var slut och jag hade lämnat kortet hemma. Uppgiven över att jag inte fick något fyllekäk så slog jag mig ner bredvid en jätte trevlig uteliggare och beklagade mig för honom över att jag inte hade pengar till mat. Efter en lång konversation så bestämde jag mig i alla fall för att fortsätta min promenad hem, samtidigt som han tackade för mitt trevliga sällskap. Kom efter mycket om och men hem till slut och började rosta mackor och grejer, gick i alla fall och la mig mätt och belåten. Några timmar senare rullade damerna in och förde ett jävla liv. Kvällens tråkigaste var att Evert tappade bort sin plånbok med allt i den, alla kort, körkort nyckel till våran lägenhet osv. För övrigt en riktigt rolig kväll med riktigt roliga människor!! 
 
Nu ska jag terra folk på Viber eftersom att jag redan är uttråkad! God natt! 

Kommentarer
Postat av: mamma

lilla Nils, nu blir mamma orolig! är du sjuk? utbränd? sitter du ensam hemma med bara datorn som sällskap.Tur att du snart kommer hem så du blir dig lik igen för det kan väl inte vara så att du börjar tröttna på utelivet och längtar till att bara leva ett "vanligt" tråkigt Svenssonliv med rutiner och lugn och ro? älskar dig

2013-02-24 @ 12:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0