Dag 54, Sydney!

Hej alla glada! Idag är det Fredag och inte vilken Fredag som helst utan idag kommer Eves kompis från Thailand på besök. Han heter Aron och bor i Melburne men idag kommer han och en kompis hit och ska vara här över helgen. Det ska bli riktigt trevligt måste jag säga! Dock så har jag hört att han har sjukt mycket energi och inte håller tyst för en sekund. Insåg precis att deg här kommer bli två jobbiga dygn. Därför har vi valt att ladda upp med att inte göra någonting. Vi har bars varit hemma hela dagen och städat, tvättat, färgat mitt hår och tagit det lugnt. Nu ska vi ge oss ut på en spring tur, tredje gången den här veckan. Riktigt imponerande! Juste går kvällen var trevlig, satt först hemma och drack vin sen mötte vi upp Lizzy och hennes kompisar på IVY. IYY är en sjukt cool nattklubb som ligger högst upp i en byggnad utan tak men med en stor pool. Sjukt nice, men riktigt mycket folk. Vi var bara där en stund och tog det rätt lugnt, kröp väl ner i sängen vid två tiden. Nej nu ska det springas och sen ska jag ladda lite mer mentalt innan den här Aron killen kommer. Håll i hatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0