Dag 52, Sydney!

Idag känner jag mig fruktansvärt tråkig och har inte alls någon lust att blogga. Så var beredda på ett tråkigt inlägg. Hur som helst så ligger jag just nu i soffan och tittar på Evert när hon lagar mat, ikväll blir det nämligen känguru till middag! Vi har varit sugna på att testa känguru ända sedan vi kom hit och nu är det äntligen dags. Dagen har spenderats vid poolen eftersom att det har varit riktigt fint väder fram till klockan tre. Efter det slog jag mig ner i soffan och började pilla på cillas bloggdesign. Men Gud vad svårt det var, har inte hållit på med webbdesign sen gymnasiet. Lackade ur efter ett tag och gick ut på stan för att möta upp damerna och storhandla. I kväll är det dags för löpning igen vilket jag inte alls ser fram emot eftersom att jag har träningsvärk i hela benen. Nej roligare än så här blir det inte idag! Bjuder på en bild på våran middag och en på mig från igår innan vi gick ut! Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0