Dag 51, Sydney!

Då var vi inne på den här veckans tisdag, känns riktigt bra! Sitter just nu på balkongen ny duschad och dricker Rekorderlig päron cider. Smaskigt! Idag har Dennis glidit runt på stan och tittar i butiker och oj vad mycket fint det finns. Hittade en butik som hade galet mycket fint, skulle typ kunna köpa hela butiken. Tänk om man ändå vore miljonär! Pik till alla jag känner att sätta in lite pengar på mitt konto, det skulle uppskattas! :) tillbaka till min dag, vädret sprack upp vid ett tiden och då var Dennis snabb som en vessla och tog första parkett vid poolen. Där har jag legat fram tills för en liten stund sen. Kvällen ska spenderas med trevligt sällskap i form av Marcus (som vi hängde med i Surfers och en kompis till han) som tydligen är i Sydney tills på fredag. Kan tänka mig att en öl eller två kommer slinka ner också! Juste glömde nästan bort att berätta att Dennis har träningsvärk i benen efter löpningen och styrketräningen igår, skönt!


Kommentarer
Postat av: mor

oj vilka muskulösa och vältränade ben ;)

Svar: Du ska bara veta!! =)
Denise Uveby

2013-02-19 @ 08:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0