Dag 50, Sydney!

Idag är det inte bara Måndag utan det är också 50 dagar sedan vi klev av planet i det här härliga landet! Men oj vad tiden går fort, mindre än fyra veckor kvart tills man åter ska packa ner sitt liv i en resväska och kliva på planet. Idag när jag vaknade så var det mulet och grått ute, passade på att snooza i en evighet innan jag gick upp och åt en lång frukost på ballen. Damerna var som sagt på intervju så jag hade lägenheten för mig själv, läste bloggar och tog det lugnt. Gjorde mig i ordning och drog iväg för att möta upp piff och puff för en fika. Handlade mat på vägen hem och lagade sedan lunch. Blev en riktigt god pasta, pesto sallad med sparris. Samtidigt som vi satt och åt lunch så sprack det upp och jag gled ner till poolen för att göra ett försök att få tillbaka min tappade bränna, gick sådär. Damerna gick ut och sökte mer jobb. Nu har vi precis ätit middag och vi sitter som tre fån på ballen och pillar på mobilerna, rolig syn kan jag tala om. Ikväll vankas det löpning och film kväll, i morgon är det nämligen dags för andra arbetsintervjun. Vilket innebär att Dennis måste roa sig själv igen! Evert kläckte precis ur sig bästa kommentaren " vi är som Beatles fast inte riktigt" hon pratar alltid i gåtor den damen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0