Dag 49, Sydney!

Hej och hallå alla glada! Idag vaknade vi upp till en klar blå himmel och tro mig ingen var lyckligare än Dennis. Jag kastade mig ur sängen och drog upp dom andra seg propparna som var lite trötta efter går kvällen. Jag lagade till och med lunch som vi packade ner i strand väskan innan vi begav oss till stranden. Vi åkte till Bondi för ett andra försök, vilket var positivt. Stranden börjar sakta men säkert att leva upp till mina förväntningar. Hur som helst så låg vi på stranden hela dagen innan vi bestämde oss för att köpa yoghurt och sen glida hem. Kom precis innanför dörren och väntar nu på att maten ska bli klar. Ikväll ska vi bara hänga hemma och ta det lugnt! Hör och häpna men jag och cilla har bestämt att vi ska börja springa i morgon. Jag som är lika väl tränad som min mamma just nu (inget illa menat mammi). Kan bli riktigt spännande, men vi behöver det så mycket alkohol som vi dricker! Men snart kommer jag hem och då är det slut på vinet, i alla fall i någon vecka! Bjuder på några bilder från Bondi idag!


Kommentarer
Postat av: mamma

Sånt där kallas för förtal, jag vilar mig i form ;-)

2013-02-17 @ 10:37:38
Postat av: Elinor

Godis i glassen! Wow.

Svar: Hallå det är ju Yoghurt!!! ;)
Denise Uveby

2013-02-17 @ 12:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0