Dag 47, Sydney!

Goddag mina damer och herrar! Just nu sitter vi i soffan i våran nya skit härliga lägenhet och är proppmätta efter att ha tryckt lite Tacos. Dagen började dock inte riktigt lika bra, vaknade när klockan ringde halv nio och kände på en gång av gårkvällen. Sliten och äklig efter en utekväll så var det bara att packa ihop sina grejer och äntligen checka ut från hostelet. Tog vårt pick och pack, promenerade till våran nya lägenhet och slängde in alla grejer där. Efter det hoppade vi på bussen och åkte till IKEA. Där spenderade vi hela dagen med att äta köttbullar, kanelbullar, korv och såklart så shoppade vi lite grejer till lägenheten. Efter det bar det iväg till mataffären för att handla middag och frukost tills i morgon. Nu har vi packat upp alla våra saker och instalerat oss i vårat nya hem, känns riktigt skönt med en "egen" lägenhet. 
 
I kväll ska vi ha myskväll och bara ta det lugnt! Troligtvis hänga på våran fina balkong och snacka skit. 
Juste glömde nästan att berätta att jag har bokat flygbiljett hem. Kommer åka här i från den 15 Mars vilket är om precis fyra veckor. Känns bra att jag fortfarande har en hel månad kvar i den här härliga staden. 
 
Ska försöka ta lite bilder på våran lägenhet och slänga upp här så att ni får se hur vi bor. Annars har jag inte så mycket roliga bilder att bjuda på för tillfället. 

Kommentarer
Postat av: mamma

nu kan vi börja nerräkningen! 29...

2013-02-15 @ 10:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0