Dag 42, Sydney!

Hej och hå! Idag är det söndag och vi har spenderat hela dagen på stranden, närmare bestämt Bondi! Vilket visade sig vara den största besvikelsen på den här resan! Inte nog med att det tog en timme att komma dit med buss, stranden var även liten. Super mycket folk, inga höga vågor eller strömmar. Vi såg inte ens en haj eller en snygg life guard! Men allt förtjänar en andra chans så jag ska inte uttala mig allt för mycket än!
Hur som helst så var går kvällen intressant! Vi började med mysmiddag och vin i en park innan vi drog på oss party klänningarna och gav oss ut i Sydney natten! Närmare bestämt kings kross! Slutade med att tant Denise hoppade in i en taxi och åkte hem vid två tiden. Väl hemma möttes jag av en otrevlig överraskning, en man som sov i en av våra sängar! Hm, har jag sagt att jag hatar hostels?! Hur som helst så löste det sig och damerna kom in rullandes vid halv fem tiden och mannen var borta när jag vaknade. Ikväll blir det hemma kväll med tidig säng gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0