Dag 40, Sydney!

Vi överlevde resan och har precis kommit fram till vårat hostel här i Sydney. Resan på 14 timmar gick faktiskt riktigt bra, jag tröck i mig ett sömnpiller och sen sov jag som ett barn i princip hela vägen. Resan tog dock en timme längre än planerat för vi stötte på ett litet förhinder (traffik olycka) Men nu är vi i alla fall här och än så länge så känns hostelet heöt okey, eller i alla fall det lilla jag har sätt av det. Det bästa av allt är att det är "free wine and cheese night" ikväll. Annars så står tvättning, duschning och promenering på dagens schema! Jag är fortfarande lite groggy i huvudet efter sömnpillret så om det här inlägget blir lite osamanhängande så vet ni ju varför. Skriver och uppdaterar er senare när vi har checkat in och kommit till rätt. 
 
Undertiden så bjuder jag på några härliga bilder från Byron Bay! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0