Dag 37, Byron Bay!

Inte nog med att jag har surfat och faktiskt kommit upp jätte många gånger vi har även surfat bland delfiner!! Jag är i extas, helt lyrisk!! På riktigt nått av det bästa jag gjort. Ska köpa en bräda när jag kommer hem och bli en torö nörd. Det var en tjej som var med och tog massa bilder som vi ska köpa i morgon och då ska ni få se hur gryma vi va! Är helt uppe i varv sitter och dricker en somersby päron och poppar svenska björnstammen på högsta volym.
Tillbaka till surfingen så började vi med genomgång, säkerhet, yoga och massa annat innan vi äntligen fick ge oss ut i vattnet. Och Dennis (jag) kom upp på sin första våg, helt sjukt. Sen mitt i all surfing så skriver en av instruktörerna att han såg delfiner. Så mitt i allt så kom 3-4 delfiner simmandes rakt emot oss och var som närmast 5 meter ifrån mig. Så jäkla ballt! Kan inte skriva mer nu för jag är helt uppe i varv så det kommer bara bli massa babbel...!
 
Nu en dusch och sen thai mat och en redig fylla!!! Tack och hej! 
BTW: Bilderna kommer i morgon och det vill ni inte missa! 
 

Kommentarer
Postat av: maj

lite avundsjuk!!!! jag vill också!!!

2013-02-05 @ 09:18:00
Postat av: mamma

Älskade Nisse! Du lever allas vårat drömliv just nu. Njut av stunden och ta vara på dagarna. Vi tänker på dig ständigt! kramar

2013-02-05 @ 19:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0