Dag 34, Byron Bay!

Idag är det Lördag och vi har spenderat hela dagen på stranden. Vilket har resulterat i att vi är lite små röda, men det är bara härligt. Jag har dessutom fått cirka en miljon fräknar som Cilla försökte räkna här om dagen. Utan lycka dock, hon gav upp efter pannan! Just nu sitter vi på ett café och dricker kaffe, smaskens! Juste jag måste berätta om våran lunch idag. Vi bestämde oss för att äta upp alla rester idag. Det slutade med taco köttfärs, potatismos, äggröra och kokta grönsaker. Men det var helt okey faktiskt, duger i krig! Idag blir det hemma spa och vin! Köpte en box vitt i måndags när vi kom på fyra liter vin! Det bästa av allt är att den bara kostade 11 dollar (80 kronor) helt sjukt billigt! Dock har jag rätt mycket vin kvar i den boxen som måste drickas upp. Och jag menar någon måste ju göra det!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0