Dag 33, Byron Bay!

Vaknade i morse och mådde som en prinsessa, trodde jag i alla fall. Tills jag vid lunch insåg att jag inte alls mådde speciellt bra, en liten formsvacka bara efter gårdagen. Hur som helst så har det varit klarblå himmel hela dagen och ingen har varit gladare än jag. Det finns inget bättre än att vakna till fint väder. Jag blir som ett barn på julafton, är så väder beroende. Och nu har jag varit deppig i över en vecka men nu är jag gald igen, vilket var på tiden. Har legat vid poolen hela dagen och bara stekt, så skönt!! Nu är vi alla tre dock lite små brända men det gör inget, är bara skönt! Hoppas att det är lika fint väder i morgon så att vi kan hänga på stranden hela dagen, det ser jag verkligen fram emot. Annars har jag inte så mycket roligt att berätta, ska äta Taco till middag och sen ska vi ha myskväll hemma med film och allt vad det innebär. 
 
Trodde aldrig att jag skulle säga det här men jag börjar faktiskt tröttna lite på alkohol. Men det är nog bara en formsvacka som säkerligen kommer ha gett med sig tills i morgon. 
 
Slänger upp två bilder från igår. Den ena bilden är på mig och Cilla på våran favoritbar som ligger precis runt hörnet. Den andra bilden är jag som äter fyllemat någon gång mellan 2-3 på natten. Tror att det var nån form av pizza/paj/toast, god var den i alla fall! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0