Weekly och dinner!

Då var det dags att kila iväg till kontoret för att ha Weekly meeting och efter det ska vi på middag hos en av våra sammarbets partners. Ska bli riktigt trevligt, hela Alanya ska dit! Dett vill säga mitt service team, blue star teamet och guide online.

Utflykten idag gick bra tillslut efter en del mindre komplikationer. Dagens höjdpunkt var min powernap som jag tog efter lunchen på en soffa över floden Dimcay. Sammtidigt som regnet öste ner och åskan dånade mellan bergen. Mys faktor på hög nivå!



I morgon är det förmiddags service och sen på kvällen ska vi in till Antalya och studda nån grym show som vi säljer! Ha en trevlig kväll mina vänner!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0