Vilken dag!

Man har verkligen aldrig en lugn dag här i Alanya. Men idag har det varit extremt, orkar inte gå in i detalj men känner att jag måste lyfta tre punker med min dag, två bra och en dålig. Jag har alltid lärt mig att man ska ta de dåliga nyheterna först men jag gör precis tvärt om.

1. Jag har varit och tittat på en sån där rolig kille som står på scen och drar massa skämt (kan inte stava till det ordet därför förklarar jag istället) För att komma till själva poängen, han var dansk men jag förstod allt han sa! Jag är stolt över mig själv, lätt dagens höjdpunkt.

2. Tjejen som ramlade ner från balkongen har vaknat och var uppe och gick idag, vilket är ett mirakel! Alla trodde att det skulle gå åt helvette men, jag får helt enkelt säga Hamdula!! (tacka gud) Vilket leder mig in på punkt nummer tre, hon åker självklart hem så fort hon får flygtillstånd vilket betyder att det saknas folk i Side.

3. Vi är tydligen en för många i mitt team och jag tror att ni kan räkna ut resten. Vilket suger för vi har redan blivit så jäkla tajta! Jag och Rikke vet att chansen är riktigt stor att det blir någon av oss, vilket vi även kännde när vår manager berättade det för oss idag på weekly meeting. Han var även riktigt ledsen och ville såklart inte att någon skulle lämna. Jag tänker inte ta ut någonting i förskott, men jag vet inte vad jag gör om det blir jag eller Rikke som måste flytta! Inshala!!!

Nu ska jag försöka sova med alla dessa saker i min skalle, i morgon ska jag rocka två välkomstmöten!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0