Varning för tråkigt inlägg!

Just nu sitter jag hemma i soffan, kom precis hem efter att ha haft kontors arbete, kört ut hotellböcker och haft arrival/ departure sedan kl 8 i morse. Vilket inte har varit speciellt roligt alls, har verkligen terroriserat stackars Kristian hela dagen. Om 30 minuter är det dags att bege sig tillbaka till kontoret få att ha två stycken departure innan jag slutar för dagen. En bra nyhet är i alla fall att vi har fått våra ansvarshotell och blivit indelade i mindre grupper. Jag fick självklart våra absolut finaste hotell som ligger närmast kontoret så jag är happy! =)

Efter jobbet så ska vi på invigning av en sushi restaurang som vi sammarbetar med! Jag är riktigt sugen på en utgång men som sagt, alla var ju ute i går så jag tror inte att det blir så. Får spara mig till Fredag!!

Nu ska jag ringa London och sedan börja göra mig klar för att åka! 

♥/D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0