Söndags mys!

Förlåt för att jag har vart en dålig bloggare men jag har verkligen inte haft tid. Fullt upp från morgon till kväll konstant. I dag är jag dock ledig och min lediga dag har och kommer spenderas i sängen. Hade tänkt lägga mig och sola men när jag slog upp ögonen så var det självklart mulet ute. Jag var i och för sig inte speciellt ledsen för det, då kan jag nämligen ligga inne hela dagen med gott samvete. Väntar dock på att alla ska sluta jobba så att jag kan hitta på något, börjar nämligen bli lite smått rastlös och hungrig. Borde egentligen gå och handla någon mat och cola men jag orkar inte resa mig ur sängen, så jag väntar istället på att Rikke ska komma hem och handla mat åt mig.

Annars har jag inte så mycket spännande att berätta, är ledig i morgon också. Tror att bella kommer hit och hänger på stranden med mig. Förhoppningsvis är det fint väder då! På Tisdag börja jag jobba vilket ska bli så skönt att få komma igång göra det jag är här för.

     

Bjuder på några bilder från när vi var i Pamukkale och badade i varma källor som är skapade av kallksten. Det var en lång dag, 7 timmar dit och 7 timar hem. Dock är det svårt att se hur coolt det är på bilderna!♥

♥/D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0