Underbar dag!

hej och hå mina vänner och alla som jag känner!
Idag är det en bra dag, en riktigt bra dag faktiskt. Har arrival departure hela dagen, men "tyvärr" så har jag inte så mänga gäster vilket betyder en slappis dag. Dagen började med att jag vaknar innan klockan ringer och känner mig för första gången på länge pigg. Ska precis knalla iväg till bussen när viktor meddelar att han har en bil, höjden av lycka. Åt frukost med trevligt sällskap på ett av våra hotell som har den bästa frukosten och efter det satte jag igång och jobba. Gjorde ett ryck fram till kl ett då det var dags för lunch i solen på favorit restaurangen, efter det tog jag och Oskar en glass i solen innan det var dags för nästa ryck. Nu är jag hemma på siesta och har städat, diskat och tvättat, även tagit ett dopp i poolen. Nu tänkte jag duscha och sen sätta mig och skriva vykort. Sen vid halv sju ska jag hoppa på cykeln och trampa hela vgen till kontoret för lite mer jobb, sen blir det mysmiddag med tjejerna.

Känns som en riktigt, riktigt bra dag hel enkelt!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0