Torsdag hela dagen..

Godmorgon bloggen!
Jag vet att jag har varit en riktigt dålig bloggare de senaste två dagarna men det beror helt enkelt på att jag har varit deppig. Vaknade upp igår med prickar över hela kroppen som kliade och sved. Fick åka till akuten där jag blev undersökt av en doktor som självklart inte pratade Engelska. Fick i alla fall en spruta, tabletter och krämer. Idag känns det lite bättre så jag tror att det är på väg åt rätt håll i alla fall.

Dagen har börjat riktigt bra idag, fick skjus till jobbet vilket betydde att jag hann med en lång frukost på ett av våra hotell med Kristoffer. Efter det hade jag en departurte och nu sitter jag och väntar på nästa departure. Efter det ska jag ha möte med min manager och sen ska jag åka hem och skriva om massa utflykts kompendium.
Ikväll har våra aganeter Tantur här nere  i Turkiet kick off, som vi alla ska på. Själv ska jag självklart inte dricka någon alkohol efter som att jag äter medicin men det är gratis middag, vlket jag aldrig skulla tacka nej till. Blir tidig hemgång ikväll så att jag är pigg tills i morgon, har service hela dagen. Om jag får visa mig för gästerna igen vill säga, med mina utslag.

Nu ska jag börja röra mig mot nästa departure och på vägen, på vägen ska jag kila in och köpa en vatten är så jäkla törstig.

Ha en härlig Torsdag, bara en dag kvar till Fredag och löning!!

♥/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0