Tantur kick off!

Idag har jag haft service helt ensam, tråkigt men ganska skönt ändå. Jag får göra hur jag vill, när jag vill, var jag vill osv! Träffade många glada gäster i dag faktiskt, till skillnad mot igår! Efter det var jag halv ledig så jag åkte raka vägen hem och parkerade mig vid poolen. Efter ett tag kom Oskar och höll mig sällskap, vilket var riktigt trevligt. Vi diskuterade livets stora frågor, som tex, ska jag köpa ett gym kort eller inte? Kommer jag verkligen gå dit om jag köper ett? Vi eller Oskar kom fram till att jag ska köpa ett gymkort för jag har gått upp i vikt. Härliga kollegor jag har va?! =) 

Nu ska jag ta mig en lite tupplur innan det är dags att bege sig till Summer garden för kick off med våra agenter. Dock känne jag mig inte alls på topp, har ont i halsen bland annat. Men självklart ska jag dit (gratis mat) och umgås lite men sen blir det en tidig hemgång för min del. Farmor måste ju hem och sova!!

♥/D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0