Strand häng!

God morgon!
Idag är det Måndag och jag är ledig idag igen. Självklart är det super skönt att vara ledig, men så otroligt tråkigt när man är den ända i sitt team som är ledig. Jag ligger i alla fall i sängen och äter frukost, tänkte klä på mig sen gå ner till stranden och promenera längs strandpromenaden och sen lägga mig och sola och bara läsa en bra bok. I eftermiddag måste jag dock åka in till kontoret och fixa massa saker inför i morgon, jag har nämligen min första jobb dag i morgon, med service och allt vad det innebär. Men jag har fått noll info och inga pappar så som, prislistor, upphämtningstider för utflyckter, biljettblock eller visa maskin. Känns lite tråkigt att behöva fixa sånt i dag på sin lediga dag, men jag vägrar vara ute i sista sekunden i morgon bitti. 

Ikväll kommer Bella hit så vi ska äta middag och umgås, hon vill säkert gå ut efter men det vill inte jag göra. Vill vara pigg inför i morgon och än så länge är det inget nytt som händer när man är ute. Men samtidigt vill man inte vara "tråkig" för att man stannar hemma istället för att gå ut.

Nej nog om det, kameran åker med idag, så bjuder jag på lite strand bilder när jag kommer hem! Ha en trevlig dag!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0