Stor städning och skrivning!

Idag är det en bra dag trotts mina jäkla utslag som vägrar försvinna! Hade en kort dag idag på jobbet med arrival/departure och efter det hade jag möte med min manager. Vi kom fram till en hel del bra saker och jag tror att det här verkligen kommer bli en bra säsong. Efter jobbet så åkte jag hem och började storstäda, tyckte verkligen att det var på tiden. Fick till och med med mig Viktor där på ett hörn, fast ha gav upp ganska fort. Just nu ligger jag i sängen med en cola och vilar lite, blev helt slut efter städningen.

Snart ska jag börja skriva kompendium till en av våra utflykter, som vi inte har något bra kompendium till. Kl halv 7 ska jag möte upp Rikke på office och sen ska vi ut och äta middag. Kick offen för Tantur blev tyvärr framflyttat till nästa Torsdag, lika bra det. Ska verkligen försöka komma hem tidigt ikväll och titta på en film kanske. Känns som att jag alltid säger det, men det blir aldrig av. Nu är det två effektiva timmar med skrivande som gäller.

♥/D


Kommentarer
Postat av: Mikael

Du fattas mig. Det är ros`e väder nu!!

2012-05-24 @ 18:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0